Esteto.ro devine marketplace
Esteto.ro, magazinul online cu produse beauty fondat de către Octavian și Elena Jomir în 2013, devine marketplace începând cu luna martie a acestui an, în urma unei investiții totale de 50.000 de euro. În marketplace se vor găsi atât produse din categorii dedicate în primul rând femeilor (fashion, beauty, kids, home & deco), cât și produse din cele mai variate nișe, cum ar fi papetărie, cărți, consumabile medicale, consumabile saloane ș.a.
După 5 ani de la înființarea Esteto.ro, 100.000 de comenzi online, 200.000 de produse vândute și tranzacții totale în valoare de peste 3 milioane de euro, Esteto.ro se îndreaptă spre o nouă direcție de business, transformându-se într-un canal de vânzare de tip marketplace.
„După o experiență de peste 7 ani în e-commerce, perioadă în care am generat peste 1 milion de tranzacții online – atât prin afiliere, pentru alte branduri și magazine online din România, cât și direct pentru Esteto.ro –, am decis să facem următorul pas și să ne aliniem și cerințelor pieței. Românii își doresc să cumpere produse cât mai diverse – toate dintr-un singur loc, la prețuri competitive și fără bătăi de cap. Marketplace-ul nostru este un răspuns la această nevoie”, a declarat Octavian Jomir, antreprenor și co-fondator Esteto.ro.
Odată cu trecerea la marketplace, Esteto.ro devine o interfață dintre magazinul partener și clientul final. Pentru magazinele partenere care își listează produsele în marketplace, există o serie de beneficii, printre care:
- integrarea rapidă, cu minime cunoștințe tehnice, a produselor partenerilor;
- riscuri zero și posibilitatea de testare a marketplace-ului prin eliminarea oricărei taxe de set-up sau de administrare cont;
- comisionarea doar pentru comenzile finalizate (comision zero pentru comenzi anulate sau returnate);
- grilă de comisionare avantajoasă și competitivă (comision zero pentru procesarea plăților cu cardul);
- politică de livrare stabilită exclusiv de către magazinul partener (curier la alegere, costuri flexibile);
- suport dedicat din partea echipei Esteto – telefonic, pe e-mail sau prin mesageria internă.
„Trecerea la modelul de vânzare tip marketplace înseamnă și o serie de provocări, bineînțeles – în primul rând, de ordin tehnic, dar și din perspectiva relației cu magazinele partenere și cu clientul final. Ne-am propus însă ca, până la finalul anului 2018, să validăm noua direcție a business-ului nostru, să atragem cât mai multe magazine partenere și să generăm cât mai multe vânzări online”, a completat Octavian Jomir.