Auchan Oradea, cel mai mare hipermarket din oraş
Începând cu 7 octombrie, orădenii au şi mai multe motive să aleagă noul hipermarket Auchan:
Suprafața de vânzare a crescut la 9.600 m2, adică o extindere cu 55%
- Gama de produse a ajuns la 55.000 de articole, +15000 articole noi în gamă
- Toate raioanele au fost dezvoltate cu game largi de produse iar principalele noi universuri au fost create în principal în zona nealimentară
- Redeschidere festivă prin acţiunea „21 de zile Auchan”, spectacolul ofertelor extraordinare
Hipermarketul Auchan Oradea a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse, totul în cadrul păstrării și întăririi politicii de discount generalizat – toate prețurile mici la toate produsele din gamă, în fiecare zi.
Începând cu 7 octombrie, locuitorii din judeţul Bihor şi împrejurimi au noi motive să își facă cumpărăturile în cel mai mare hipermarket din judet. Auchan Oradea şi-a mărit suprafaţa de vânzare de la 6200 m2 la 9600 m2 (+55%) şi răspunde și mai bine nevoilor tuturor clienţilor săi, mulţumită creșterii importante a gamei de produse alimentare și nealimentare, 55 000 de produse (+15000 de produse noi), totul într-un concept de discount generalizat modern.
Astfel au fost extinse universul sănătăţii (produse eco/bio, fără gluten, dietetice, etc.); universul produselor internaţionale (700 produse din care 270 maghiare); universul frumuseţii cu o gamă de peste 2200 de produse de îngrijire personală – inclusiv un nou concept make-up store; a fost creată o importantă zonă multimedia cu peste 2000 de produse în cadrul universului electronice şi electrocasnice – un spaţiu, modern şi inovator unde clienţii pot beneficia de ultimele noutăţi; a fost dezvoltat universul casă cu peste 1000 de noi articole, au fost puse împreună şi au fost extinse raioanele bricolaj, articole pentru sport şi produse pentru diferite hobby-uri: peste 4500 articole. A fost creat un univers textile important al modei cu produse marcă proprie In Extenso (peste 1500 produse pentru întreaga familie – bărbaţi, femei, copii, bebeluşi), precum şi un loc de joacă multimedia pentru copii şi o zonă de recreere pentru seniori.
Investiţia în extindere a fost de peste 2 milioane euro, valoare care se adaugă celor 2 milioane de euro deja investiţi în remodelarea din Real în Auchan, de acum 2 ani.