Categories: Business

Auchan Oradea, cel mai mare hipermarket din oraş

Începând cu 7 octombrie, orădenii au şi mai multe motive să aleagă noul hipermarket Auchan:

 Suprafața de vânzare a crescut la 9.600 m2, adică o extindere cu 55%

  • Gama de produse a ajuns la 55.000 de articole, +15000 articole noi în gamă
  • Toate raioanele au fost dezvoltate cu game largi de produse iar principalele noi universuri au fost create în principal în zona nealimentară
  • Redeschidere festivă prin acţiunea „21 de zile Auchan”, spectacolul ofertelor extraordinare

Hipermarketul Auchan Oradea a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse, totul în cadrul păstrării și întăririi politicii de discount generalizat – toate prețurile mici la toate produsele din gamă, în fiecare zi.

 Începând cu 7 octombrie, locuitorii din judeţul Bihor şi împrejurimi au noi motive să își facă cumpărăturile în cel mai mare hipermarket din judet. Auchan Oradea şi-a mărit suprafaţa de vânzare de la 6200 m2 la 9600 m2 (+55%) şi răspunde și mai bine nevoilor tuturor clienţilor săi, mulţumită creșterii importante a gamei de produse alimentare și nealimentare, 55 000 de produse (+15000 de produse noi), totul într-un concept de discount generalizat modern.

Astfel au fost extinse universul sănătăţii (produse eco/bio, fără gluten, dietetice, etc.); universul produselor internaţionale (700 produse din care 270 maghiare); universul frumuseţii cu o gamă de peste 2200 de produse de îngrijire personală – inclusiv un nou concept make-up store; a fost creată o importantă zonă multimedia cu peste 2000 de produse în cadrul universului electronice şi electrocasnice – un spaţiu, modern şi inovator unde clienţii pot beneficia de ultimele noutăţi; a fost dezvoltat universul casă cu peste 1000 de noi articole, au fost puse împreună şi au fost extinse raioanele bricolaj, articole pentru sport şi produse pentru diferite hobby-uri: peste 4500 articole. A fost creat un univers textile important al modei cu produse marcă proprie In Extenso (peste 1500 produse pentru întreaga familie – bărbaţi, femei, copii, bebeluşi), precum şi un loc de joacă multimedia pentru copii şi o zonă de recreere pentru seniori.

 

Investiţia în extindere a fost de peste 2 milioane euro, valoare care se adaugă celor 2 milioane de euro deja investiţi în remodelarea din Real în Auchan, de acum 2 ani.

info

Recent Posts

Noua Carte a lui Nicolae Ciucă – „În slujba țării” – un Manifest pentru viitorul României

În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…

2 luni ago

BVB Arena 2024: Antrenând capitalul românesc în arenă

Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…

7 luni ago

Alertă în trafic: Guvernul Ciolacu ar putea elimina 90% din mașinile Uber si Bold, determinând timpi de așteptare crescuți și tarife exorbitante

În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…

8 luni ago

Cristian Popescu Piedone conduce sondajele pentru Primăria Capitalei

În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…

9 luni ago

Simona Halep a primit de la TAS o reducere semnificativă a suspendării sale

Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…

9 luni ago

Tradiția Continuă! Revelion de vis în Parcul Titan al Sectorului 3″

Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…

11 luni ago