In perioada 22 august – 3 septembrie, clienţii evoMAG vor putea beneficia de preţuri reduse cu până la 50% la peste 3.500 de produse de care au nevoie elevii pentru noul an şcolar, grație campaniei „Back to School”.
„Ne aşteptăm la o creştere de aproximativ 20% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că o creştere similară în vânzări se va resimţi şi la nivelul întregii pieţe de retail online IT&C.
Pentru că pregătirile pentru noul an şcolar au început deja, evoMAG vine în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi le oferă ultrabook-uri cu preţuri începând de la 899 de lei, imprimante de la 139 de lei, tablete de la 199 de lei şi televizoare/monitoare la preţuri reduse cu până la 56%.
Pentru a naviga în siguranţă pe internet, clienţii pot alege şi din oferta de soluţii software antivirus, care porneşte de la 29 de lei (software antivirus cu licenţă pe un an pentru un PC).
Iar pentru cei care pun multe întrebări, evoMAG recomandă Google Home, boxa cu activare vocală pregătită să răspundă oricăror întrebări.
De asemenea, cu titlu de noutate, în oferta Back to School de anul acesta sunt incluse, la preţuri reduse, ghiozdane, genţi de umăr, pahare şi cutii pentru gustare dedicate şcolarilor.
Pepsi, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, recunoscut la nivel global pentru energia și inovația sa,…
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…