Cisco și Salesforce au anunțat astăzi o alianță strategică pentru a ajuta companiile să-și crească semnificativ productivitatea. Cele două companii vor dezvolta și promova în comun soluții care îmbină soluțiile de colaborare, IoT și platformele pentru contact center de la Cisco cu soluțiile Sales Cloud, IoT Cloud și Service Cloud de la Salesforce.
Noile integrări vor include:
Colaborare: Cisco și Salesforce vor integra nativ tehnologiile Cisco Spark și WebEx cu Sales Cloud și Service Cloud prin intermediul Salesforce Lightning Framework.
Astfel, clienții vor putea comunica în timp real folosind serviciile de chat, video și voce fără a fi nevoiți să închidă soluția Salesforce sau să instaleze un plug-in.
Servicii IoT: Cisco Jasper și Salesforce IoT Cloud vor fi integrate pentru a oferi vizibilitate și control dispozitivelor conectate, oferind companiilor o viziune mai cuprinzătoare și inteligentă asupra serviciilor lor IoT.
Customer Service: Cele două companii vor colabora pentru a oferi o soluție completă de servicii pentru clienți, de la o infrastructură de comunicații la o experiență desktop integrată și inteligentă.
„Cisco dorește să ofere experiențe simple și perfecte. Obiectivul nostru este ca tehnologia să aibă o prezență discretă, astfel încât oamenii să lucreze nestingheriți”, a declarat Rowan Trollope, SVP și GM al diviziei IoT and Applications Groups, Cisco. „Alianța strategică dintre Cisco și Salesforce va elimina micile inconveniente pe care utilizatorii le întâmpină în activitatea lor,astfel încât vor deveni mai productivi.”
„Cel mai important pentru noi este să-i ajutăm pe clienți să aibă succes”, a spus Ryan Aytay, EVP Strategic Product Alliances, Salesforce. „Suntem încântați să anunțăm această alianță, care va simplifica experiența clienților pe segmentul de vânzări, service și IoT și îi va ajuta pe clienții noștri comuni să fie mult mai productivi decât înainte.”
Noile soluții de colaborare și integrările IoT vor fi disponibile clienților din a doua jumătate a anului 2017. Integrările dintre Unified Contact Center Enterprise de la Cisco și Salesforce Service Cloud sunt disponibile începând de azi, prin intermediul Salesforce AppExchange.
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…
Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…