La aniversarea primului deceniu de activitate în România, Grupul CEZ lansează o campanie de comunicare inspirată din realitate, prin care își propune să dezvăluie publicului valorile și crezul pe care le promovează de 10 ani. Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltată în jurul a 3 povești reprezentative pentru activitatea companiei în România, ale căror eroi sunt necunoscuți publicului larg, dar care își fac meseria cu profesionalism și, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii să aibă întotdeauna acces la energie electrică. Campania, realizată de agenția Rogalski Damaschin Public Relations, pornește de la experiențele angajaților CEZ România povestite de trei personalități ale României, pionieri în domeniile lor de activitate:
Dumitru Prunariu, singurul român care a zburat în Cosmos, Constantin (Ticu) Lăcătușu, primul român care a atins vârful Everest (de asemenea, singurul român care a escaladat cu succes cele mai înalte șapte vârfuri de pe cele șapte continente), și, respectiv, Ilie Balaci, un fiu al Olteniei și o legendă a fotbalului românesc. Campania pune în oglindă, față în față, poveștile celor trei personalități și cele ale angajaților CEZ, arătând ce se întâmplă atunci când „energia vine de la oameni”.
„În ultimii ani am vizitat multe centre de lucru CEZ, dispecerate de intervenție, stații de transformare, centre de înaltă, medie sau joasă tensiune sau hidrocentrale, am înțeles specificul muncii de zi cu zi a oamenilor și mai ales am aflat poveștile lor absolut speciale, rostite cu multă pasiune și mândrie profesională: oameni care au motivat atâtea echipe în situații de urgență, cât un antrenor de fotbal într-o viață, care au urcat atâția stâlpi că ar fi putut cuceri Everestul sau care ar fi putut face înconjurul pământului pe cabluri. Aceste povești au devenit inspirația și punctul cel mai firesc de pornire atunci când am trecut la dezvoltarea primei campanii de imagine pentru CEZ. O campanie despre puterea conținutului și autenticitate pe care ne bucurăm să o dezvăluim pas cu pas”, spune Alina Damaschin, Head of Consumer PR & Creative Leader Rogalski Damaschin PR.
„Cel mai important capital al companiei noastre sunt oamenii, pentru că de ei depinde nu doar succesul CEZ România de 10 ani, ci și succesul de zi cu zi al celor aproape 1 milion și jumătate de clienți pentru care gestul simplu de a apăsa întrerupătorul de electricitate trebuie să rămână un act anonim și firesc. Ce nu le-am spus niciodată clienților noștri este că în spatele acestui gest uneori stau acte de eroism pe care am ales sa le dezvăluim acum, la aniversarea a 10 ani în România, pentru că vrem să le mulțumim lor, dar și angajaților noștri. Credem în continuare în oameni și în energia lor specială, care va transforma această companie pentru viitor,” a declarat Martin Zmelik, CEO CEZ România la lansarea campaniei.
Compania constă în 3 spoturi TV filmate și regizate de echipa StudioSet, regizor Anton Groves, director de imagine Radu Fulga și producător Sorin Baican, precum și în execuții de OOH, internet, social media și comunicare internă, fiind de asemenea prima campanie de imagine a grupului CEZ în România.
Spoturile TV ale campaniei:
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…
Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…