DeschidereIT&C

Ofertele Telekom te cutremură. De râs

“Cutremur” pe piața telecom, “moment istoric”, oferte integrate, pachete all inclusive – sunt câteva din sintagmele care au precedat rebrandingul Cosmote şi Romtelecom.  

După o lansare în care “au aprins magenta” și au ținut spectatorii dincolo de garduri păzite de agenți de pază, Telekom România a anunțat și ofertele mult așteptate. Primele informații – apărute pe FB – au fost inițial considerate o manipulare a concurenților… Când clienții au înțeles că nu era o glumă și nici vreo manipulare a companiilor concurente, a venit într-adevăr ”cutremurul”. Oricine compară oferta Telekom cu cele ale companiilor concurente se cutremură… de râs.

În timp ce Ofertele Digi pleacă de la 2 euro și oferă  100 minute naționale și internaționale incluse, convorbiri nelimitate către rețeaua Digi (mobil si fix), internet mobil cu trafic nelimitat și telefon gratuit, la Telekom cel mai ieftin abonament este 6,95 euro (da, nu este chiar 6,99…) și include 100 minute naționale, nelimitat minute și SMS în rețea și… atenție! 50MB trafic de date. Orange, la abonamentul Cangur 7 oferă 110 minute naționale și internaționale pe fix și mobil, nelimitat minute și SMS în rețea, 110 SMS naționale, 50MB trafic de date și 10GB trafic de stocare în Orange Cloud. Mai mult, Digi Optim Nelimitat de doar 4 euro include  convorbiri nelimitate  în orice rețea națională și în rețele internaționale și internet mobil cu trafic nelimitat.

Evident că sumele uriașe investite in rebranding s-au reflectat în mass media. Presa a preluat declarațiile pompoase ale oficialilor Telekom și s-au întrecut în advertoriale mascate, cu titluri chinuite.

Chiar și premierul Victor Ponta, fascinat probabil de culoarea roz și atmosfera  festivă, s-a băgat în seamă la una dintre conferințele de lansare. “Este cel mai simplu şi mai clar semn de încredere în România, de angajament şi de încredere pentru piaţa românească”, a declarat Ponta despre rebranding . Trebuie să recunoaștem totuși că alăturarea este potrivită – campania de rebranding a Telekom este la fel de agresivă ca o campanie electorală, “ofertele” la fel de minunate, zâmbetele la fel de largi și de artificiale și declarațiile pompoase (dacă nu chiar ridicole).

Una peste alta, după ce a creat o așteptare uriașă în rândul consumatorilor români, din lansarea “istorică” a T a rămas doar un clip care se repetă agresiv pe tv, radio, online și afișe kitschoase care îți sterpezesc ochii de atâta magenta.

Este suficient să intri pe pagina de FB a operatorului telecom pentru a vedea cum au primit românii super ofertele Telekom.

Telekom-comentarii-1Telekom-comentarii-2

 

Liviu Andrei: “sunteti de toata jena…nici macar nu sunteti in stare sa oferiti o factura fiscala unei persone juridice…am ajuns sa ne plimbam de la Ana la Caiafa… pentru o factura fiscala, sau poate doriti sa ne percepeti penalitati pentru intarziere…sunteti o echipa de oameni…care parca au facut tranzitia de la birou la caruta….ce sa mai spun….sunteti de nimic…jalnici… daca am ajuns sa ne rugam de un furnizor de servicii sa ne ofere factura fiscala ca sa platim serviciile voastre… ne ducem in evul mediu…. “direct in 4 G” … va multumim pentru relatiile cu clientii…si de la call center si din punctele de vanzare”

Stanciu Iulian: “Asta la abonament cu minute nelimitate… :)))) ,,Sarbatoreste alaturi de prieteni! Ai 20 de minute nationale cadou de ziua ta pe care le poti folosi intre 16.09.2014 si 16.10.2014! Telekom Romania iti ureaza La Multi Ani!”

 Petronela Ungureanu:  „Daca veti mai da la fel de des reclama aceea inepta si sacaitoare, cred ca incet incet ma voi indrepta catre alti furnizori de telefonie si internet. Efectiv deveniti insuportabili. Reclama aia are abilitatea sa transforme un client fidel intr-un dusman de moarte. Cred ca e difuzata de 20 de ori pe seara pe orice canal TV posibil. Sa moara reclama la Telekom!!!!”

Sorin Ivancu: ” Dupa cate comentarii negative am citit in ultimul timp, ar trebui schimbat sloganul in “Experiente *triste* impreuna”.”

Madalin Mdy Coman: „ Mai bine ne oferiti vechile extraoptiuni care le avea Cosmote decat bilete! O sa pierdeti! Aveti acum extraoptiuni scumpe si minute putine! Hotie pe fata!”

Drimboi Giorgiana: „Doamne sunt extraordinarii oamenii astia nu stiu cum sa fraiereasca mai bine oamenii, am trimis de trei saptamani o cerere de reziliere si cica nu au primit nimic si eu am dovada clara ca sa trimis email.”

Piano Bf: „Deci am vrut să-mi prelungesc abonamentul si să-mi iau un telefon la oferta. Incredibil, la oferă telefonul era mai scump decât la Altex, Flanco, EMAG etc… In concluzie am sa renut la serviciile Telekom.”

 Ţîncu Anton Eduard: „ Oameni buni mai imi rezolvati si mie portarea ? Am semnat contractul cu nr SO_13961863/ 26.09.2014 ,dar nici acum nu s-a rezolvat portarea.Este incredibil.Ma chinui cu acest lucru din data de 16.09.2014.Pur si simplu este bataie de joc. Am ajuns sa ma milogesc pur si simplu de voi ca sa ma primiti ca si client.Chiar nu vede niciun sef de departament aceste mesaje ? Chiar atat de slabi sunteti in privinta portărilor ?Am avut alta parere despre voi.., dar se pare ca toti sunte-ti la fel.”

 Narcisa Raftu: „Mai bine va concentrati sa va faceti treaba cum trebuie. Sunteti 0 la customer service.”

 Emil Aringhe: „ Incompetenti.”

Marius Leonte: „Nu merge internetul de 4 zile.Am primit un singur apel telefonic din partea reprezentatilor Telekom care au promis ca vor verifica si a ramas la stadiul de verificare. Abonamentul este foarte mare in comparatie cu celelalte societati si serviciile sunt de 10 ori mai slabe. Pe cand o sa ne asigurati servicii pe masura tarifelor la abonamente? Inca mai astept sa vina tehnicianul sa-mi rezolve problema , dar vine week -end-ul si tare imi este teama ca o sa stau fara internet”

Anamaria Lavinia Ceca: “RUSINEEEE”

Vlad Todirica: “Telekom->scump si rau!”

Maria Pitorac: “D’aia nu merge reteaua, ca sunteti prea buni!”

Costel Spulber: „Bună .Cine mă poate informa de ce acte am nevoie pentru a rezilia contractul cu neserioasa companie telekom(Romtelecom). În cazul meu această companiei nu își respectă contractul de furnizare internetului și telefonie fixă. Aștept rezolvarea defecțiuni lor de TREI LUNI. Este INADMISIBIL Pentru o companie internațională tāraganarea și minciunile pe care le spun de fiecare dată când mă pun în contact cu ei telefonic. Avantajul clienților este publicare problemelor cu această compania în toate publicațiile lor. Pentru a ajuta pe ceilalți noi clienți în decizia lor.”

Andrei Coman: „Pentru departamentul de Marketing Telekom: fost client Cosmote … si actual fost client Telekom! Cine credeti, din zecile de mii de romani care au necesitatea de a vorbi pe mobil afara, ca mai ramine la Telekom? La Cosmote cu 6 euro aveai 200 min pe mobil. Acum la Telekom = 0 (zero) minute. Mergem la concurenta. By, By, Telekom!”

Daria Popescu: „Abonamentul Extraoptiunea MTV 7x de 7x mai mult net nu are net???? pentru ca scrie de 7 ori mai mult net si nu prea are deloc… si lasati-ma cu forumul vostru ca nu raspunde nimeni acolo la nici o intrebare.”

Pentru toate problemele reprezentanții Telekom va invită să… scrieți pe forum.

Telekom Romania:  “Bună ziua! Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate. Pentru a primi suport din partea echipei Telekom Romania și pentru ca problema să ajungă rapid în atenția departamentului abilitat, avem rugămintea să transmiteți întrebarea dumneavoastră prin intermediul Forum-ului”