SENIORHYPER, una din cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialiști în digital și o expertiză de peste 10 ani în piață, marchează o nouă premieră pentru industria publicitaţii din România, fiind prima agenție care realizează în țara noastră o activare dedicată folosind Oculus Rift, dispozitivul de realitate virtuală ce reușește să ofere cea mai complexă integrare dintre mediul online și cel offline.
5Gum a trecut printr-o renovare de produs, ceea ce înseamnă că atât pachetul cât și lamele de gumă în sine au fost îmbunătățite. Gustul este mai intens, aroma durează mai mult, iar designul elegant în formă de plic al pachetelor 5Gum este o inovație în materie de ambalaje de gumă de mestecat, făcându-l un accesoriu cool de purtat în buzunar sau poșetă.
Și cum o renovare de produs nu vine niciodată singură, SENIORHIPER a decis să renoveze și comunicarea digitală a brand-ului. Pornind de la experiențele senzoriale din cel mai recent spot 5Gum, instalația dezvoltată de SENIORHYPER își propune să îi ofere consumatorului o perspectivă cât mai reală care să ducă acțiunea din spot la un alt nivel. Dacă în clipul publicitar protagonista este înconjurată de fulgere, rafale răcoroase de apă și cristale de gheață ce îi stimulează simțurile, experiența consumatorului cu instalația Oculus Rift îl pune pe acesta chiar în pielea personajului. Realitatea virtuală îi permite să privească din perspectiva personajului principal elementele senzoriale din spot, iar interacțiunea se transformă într-una 4D prin intervenția unor stimuli externi cum ar fi parfumul fructat al lui Turbulence, particule de apă ce aduc aminte de Electro sau vântul rece care prevestește intrarea lui Cobalt în peisaj.
Toți cei care vor vizita magazinele Carrefour Colentina în perioada 27 octombrie 1 noiembrie și Carrefour Colosseum în perioada 3 – 8 noiembrie vor putea interacționa cu instalația Oculus Rift și astfel vor reuși să dezlănțuie nouă experiență propusă de 5Gum.
“Cred că prima dată când am văzut cu toții noul spot 5gum ne-am gândit cum ar fi să urcăm prin tunelul de sticla spre portalul imens aflat deasupra. Să simțim toate senzațiile pe bune. Așa că…..am construit portalul, l-am legat de un Oculus Rift, am pus deasupra un ventilator legat la computer care crează senzația de urcare și ne-am bucurat. N-a fost chiar atât de simplu să lăsăm și pe alții să se bucure J”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director, SENIORHYPER.
Din partea Wrigley au participat Adela Avram (Marketing Manager), Cătălin Zlat (In Store Activation Manager, Modern Trade) și Mihaela Militaru (Trade Marketing Manager).
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…
Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…