Una dintre cele mai mari bănci franceze şi reţeaua de socializare Twitter vor să lanseze săptămâna aceasta un serviciu care să permită clienţilor să transfere bani prin tweet-uri.
Groupe BPCE, a doua bancă franceză ca mărime, după numărul de clienţi, a anunţat de luna trecută că este pregatită să ofere clienţilor francezi servicii de transfer de bani prin intermediul Twitter, indiferent de banca ai cărui clienţi sunt acestia şi fără a fi necesar ca expeditorul să cunoască informaţiile bancare despre destinatarul transferului, arată Reuters.
Serviciul, numit S-Money, va permite plăţile prin intermediul tweet-urilor. „S-Money oferă utilizatorilor Twitter din Franţa posibilitatea de a-şi trimite bani unii altora, indiferent de banca ai căror clienţi sunt, printr-un simplu tweet”, declara Nicolas Chatillon, director executiv al departamentului mobile payments al BPCE.
Twitter a lansat, luna trecută, un nou serviciu „Twitter Buy”, care permite consumatorilor să găsească şi să cumpere produse prin intermediul reţelei de socializare. Serviciul încorporează un buton „Twitter Buy” în interiorul tweet-urilor postate de magazine, artiști sau ONG-uri. Burberry, Home Depot, și muzicieni, cum ar fi Pharrell şi Megadeth sunt printre primii furnizori care au folosit acest serviciu.
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…
Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…