Fundația Dr. Schmitzer împreună cu Cristian Popescu Piedone anunță lansarea campaniei de screening și identificare a pacienților cu glaucom “Vederea nu are preț”.
Campania “Vederea nu are preț” se va desfășura în perioada 11 — 12 octombrie 2014, între orele 10.00 și 17.00, în Parcul Tineretului, la intrarea din Bulevardul Dimitrie Cantemir.
Glaucomul este o boală progresivă, ireversibilă, care duce în final la orbire. De aceea, diagnosticarea precoce a glaucomului este extrem de importantă în prevenirea și stoparea evoluției sale.
“Vederea nu are preț” este cel de-al doilea parteneriat dintre Fundația Dr. Schmitzer și Primăria Sectorului 4. În anul 2011 prin intermediul Campaniei – „GLAUCOMUL NU DOARE, ORBEŞTE”, patru medici oftalmologi au oferit consultaţii gratuite persoanelor interesate.
În 2024, Nicolae Ciucă, fost general al Armatei Române și fost Prim-Ministru al României, lansează…
Bursa de Valori București (BVB) își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea economiei locale prin lansarea…
În ultima perioadă, amendamentele propuse la legea privind transportul alternativ au stârnit un val de…
În perioada 2-9 martie, un sondaj de opinie comandat de primarul general al Capitalei, Nicușor…
Simona Halep, fostul lider mondial în tenis, a primit o reducere semnificativă a suspendării sale…
Într-o lume plină de schimbări rapide și inovații, unele tradiții rămân constante, aducând bucurie și…